آفرود با خودروی هیبریدی کیا تریل‌استر

KIA Trail ster Concept

کیا مدل مفهومی تریل‌استر (Trail’ster) را رونمایی کرد. خودرویی با قوای هیبریدی و موتور توربو و انتقال نیرو به چهار چرخ، که زیر پوستهٔ کیا سول، کارآمدی و قابلیت‌های خود را به رخ می‌کشد. کیا تریل‌استر در استودیوی طراحی کیا در کالیفرنیا متولد شده است. زیربنای این خودرو، همان CUV سول است که برخی از…


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,

] [ 22:43 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» اولین تجربه رانندگی با سورنتو 2016

اگر بگوییم که سورنتو سوگلی کیاست، گزافه‌گویی نکرده‌ایم. سورنتو اولین مدلی از محصولات کیا است که در آمریکا تولید می‌شود و هم‌چنین اولین عضو خانواده کیا که از مرز تولید 100,000 دستگاهی در سال گذشته است. به عقیده مسئولین کمپانی کیا، مدل سورنتو ستون اصلی این کمپانی حساب می‌شود، به همین دلیل کیا تمام سعی‌اش را کرده تا سورنتو مدل 2016 مدلی بسیار بهتر از مدل‌های گذشته باشد.

2016 KIA Sorento


ادامه مطلب

[ شنبه 13 دی 1393برچسب:,

] [ 16:38 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» کیا KX3 بدون استتار

جدیدترین کراس اوور کیا که یک مینی کراس محسوب می‌گردد و نسخه کانسپت آن در ماه نوامبر در نمایشگاه گوانگژو رونمایی شده بود، بدون پوشش‌های استتار توسط عکاسان شکار گشت.

2015 Kia KX3


ادامه مطلب

[ دو شنبه 8 دی 1393برچسب:,

] [ 11:53 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

احتمال تولید کیا GT
 
شاید عکسهای مدل مفهومی کیا GT را دیده باشید. کیا اعلام کرده که ارتقای این مدل در حال پیشرفت است و احتمال تولید این خودرو بیش از پیش شده است.
کیا گفته که بازخورد بسیار خوبی از این مدل مفهومی داشته و این بازاریابی شرکت کیا را مجاب کرده که مدل مفهومی GT را به مرحله تولید نزدیک تر کند.
این شرکت کره ای قصد دارد چهره لوکس گونه محصولات خود را در بازار آمریکا تقویت کند و امیدوار است که مدل GT در آینده بتواند نقش خوبی را بازی بکند.
کیا قصد دارد تا برای این محصول جدید پیشرانه قوی تری را طراحی کند و طراحی این موتور هم اکنون در حال بررسی است. اگر همه چیز به خبی پیش برود و کیا در نهایت این محصول را به خط تولید برساند، در سال 2018 شاهد حضور این خودرو در بازارهای جهانی خواهیم بود.
 
 
عکس

[ سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

] [ 12:15 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]