»» ۱۵ نکته از کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶

این خودرو را شاید تا حدودی بشناسید؛‌ کادیلاک CTS-V سدان خودرویی است که می‌تواند به سرعت بالاتر از ۲۰۰ مایل بر ساعت (۳۲۱/۸ کیلومتر بر ساعت) برسد و مجهز به یک پیشرانه سوپرشارژر ۶۴۰ اسب‌بخاری است. با این حال، شاید کمتر از قابلیت‌هایی که کادیلاک برای این مدل درنظر گرفته است خبر داشته باشید. به عبارت دیگر، در این مدل یک سدان لوکس ظاهراً نرمال، در مجموع، حال و هوایی شبیه به یک کوروت Z06 پیدا کرده است. در ادامه، در این رابطه جزئیات بیشتری را بررسی می‌کنیم.

2015 Cadillac CTS-V


ادامه مطلب

[ شنبه 13 دی 1393برچسب:,

] [ 16:53 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» بررسی کادیلاک ATS کوپه توربو

2015 cadillac ats coupe

اگر موفقیت یک خودروساز تنها به خودروهایش بستگی داشت، شاید کادیلاک الان در رده‌های بالای صنعت خودروسازی قرار می‌گرفت. کادیلاک ATS کوپه مدل ۲۰۱۵ از هر لحاظ خود را به عنوان یک کوپه اسپورت سطح نخست لوکس ثابت می‌کند. این خودرو یکی از متعادل‌ترین کادیلاک‌هایی است که می‌توان آن را خرید؛ یک موتور توربوی ۲ لیتری همراه با یک گیربکس دستی ۶ دنده در یک بدنه کامپکت ۲ در. ATS کوپه با رانندگی لذت‌بخش، طراحی گیرا و ساخت متناسب، همراه CTS سدان به یک رقابت در سطح جهانی پیوسته است......


ادامه مطلب

[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:,

] [ 13:32 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» کادیلاک CTS-V از سرزمین کابوی‌های متمدن

زمانی که یک کادیلاک CTS-V مدل 2016 را می‌بینیم، احتمالاً با توجهی اندک به آن گذر خواهیم کرد. اما کمی تأمل باعث می‌شود تا از اشتباهی اساسی در امان بمانیم. زیرا ممکن است در یک کورس خیابانی، این کابوی خوش‌تیپ را واقعاً دست کم بگیریم.

2016 Cadillac CTS-V


ادامه مطلب

[ شنبه 6 دی 1393برچسب:,

] [ 12:10 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» CT6 نماد آینده کادیلاک و شیوه نامگذاری جدید

اینکه کادیلاک در حال توسعه یک مدل جدید به عنوان نماد برند خود است، تا این زمان از کسی پوشیده نبوده، ولی در حال حاضر نام رسمی این مدل را نیز می‌دانیم. این برند لوکس، از یک سدان سطح بالا با نام CT6 رونمایی کرده و همه چیز را تغییر داده است. کادیلاک می‌گوید که نام مدل‌هایش را به سری CTx تغییر خواهد داد. عدد x به طور مشخص اندازه و موقعیت خودرو در خط تولید کادیلاک را مشخص خواهد کرد. البته نباید انتظار تغییر سریع در نامگذاری مدل‌ها را داشت؛ زیرا کادیلاک تصمیم دارد که تنها در خودروهایی از این شیوه نامگذاری استفاده کند یا به صورت یک مدل جدید معرفی می‌شوند و یا یک تجدیدنظر کلی در طراحی آنها انجام می‌شود.

2017 Cadillac CT6 Luxury Large Sedan

2017 Cadillac CT6 Luxury Large Sedan


مدل جدید CT6 در بالای مدل کنونی کادیلاک XTS قرار می‌گیرد و موجب گسترش خط تولید این برند لوکس می‌شود. این سدان با دیفرانسیل عقب قرار است دارای یک ساختار جدید باشد و از مصالح سبک‌وزنی ساخته شود که به بهبود وضعیت مصرف سوخت کمک کنند و در همین حال، دینامیک رانندگی و ایمنی بهتری را برای خودرو ایجاد کنند.

2015 Cadillac XTS

2015 Cadillac XTS


مهندسان کادیلاک برای توسعه ساختار خودروی جدید، تجربه و دانش حاصل از ساخت مدل‌های ATS و CTS را نیز در اختیار دارند. در نتیجه، کادیلاک می‌گوید که مدل CT6 قرار است که سبک‌ترین و چابک‌ترین خودروی کلاس خودرویی خودش باشد. کلاسی که در حال حاضر مدل‌هایی مانند آئودی A8، مرسدس بنز کلاس S و ب‌ام‌و سری 7 در آن حضور دارند.

2013 Cadillac Elmiraj Concept

2013 Cadillac Elmiraj Concept


این سدان‌های لوکسی که نام برده شد، هر کدام دریایی از تجهیزات تکنولوژی سطح بالا و امکانات راحتی را در اختیار می‌گذارد. CT6 نیز قرار است چنین شرایطی داشته باشد. ماری بارا، مدیر عامل جنرال‌موتورز اعلام داشته که اولین خودرویی که از تکنولوژی رانندگی خودکار استفاده می‌کند، یک مدل جدید کادیلاک ۲۰۱۷ خواهد بود. «بارا» می‌گوید که این خودروی مرموز از تکنولوژی رانندگی خودکار جنرال‌موتوز با نام «سوپر کروز» استفاده می‌کند که قابلیت رانندگی بدون دخالت دست در سرعت‌های بالا و ترافیک‌های شلوغ را دارد. وی همچنین گفته که مدل جدید در کلاس خودرویی ارائه می‌شود که این کمپانی تاکنون در آن رقابت نداشته است که این حرف باعث می‌شود احتمال اینکه CT6 همان مدل ۲۰۱۷ کادیلاک باشد، بیشتر شود. برای طراحی خارجی این مدل نیز انتظار می‌رود که کانسپت «المیراج» که در نمایشگاه پبل بیچ ۲۰۱۳ ارائه شده، نشانه‌هایی از آن در خود داشته باشد.

2013 Cadillac Elmiraj Concept Interior

2013 Cadillac Elmiraj Concept Interior

2013 Cadillac Elmiraj Concept Interior

2013 Cadillac Elmiraj Concept Interior

2013 Cadillac Elmiraj Concept Interior

2013 Cadillac Elmiraj Concept Interior


کادیلاک در حاضر مقدمات ساخت CT6 در کنار مدل ELR در کارخانه «دیترویت-همترامک» در میشیگان امریکا فراهم کرده است. این خودروی پرچمدار جدید کادیلاک، قرار است که در در نیمه اول سال‌ آینده میلادی اولین حضور خود را به صورت عمومی تجربه کند. در همین حال، رئیس جدید کادیلاک خبر از دو مدل متعاقب CT6 به صورت خودروهایی سطح بالا و با عملکرد بالاتر لوکس داده است.

[ چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:,

] [ 20:12 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» Elmiraj ; کانسپت جدید کادیلاک

پس از انتشار تیزرهای اولیه ، سرانجام کادیلاک تصاویر و اطلاعات کانسپت جدید خود با نام Elmiraj را منتشر کرد . این کانسپت در گردهمایی Pebble Beach 2013 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت . بنا به گفته ی مسئولین کادیلاک این کوپه ی باابهت بیانگر لذت رانندگی ، اکتشاف ابعاد جدید در روند رو به جلوی کادیلاک و تعهد این شرکت به سبک خودروهای چالاک آمریکایی  می باشد .

2013 Cadillac Elmiraj Concept

ادامه مطلب

[ چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:,

] [ 20:11 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]