»» بهترین سال برای بنتلی

سال 2014 بنتلی توانست رکورد فروش خود را جابجا کند و با فروش 11020 دستگاه خودروی لوکس گران‌قیمت ساخت خود، بهترین سال خود از نظر فروش را رقم بزند.

Bentley Continental GT3-R


ادامه مطلب

[ شنبه 20 دی 1393برچسب:,

] [ 17:55 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه ها: بنتلی Megafactories: Bentley

 

National Geographic – Megafactories: Bentley (2011) HDTV 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

 

Megafactories Bentley Mulsanne دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه ها: بنتلی Megafactories: Bentley

نام مستند : Megafactories: Bentley – ابرکارخانه : بنتلی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۶۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه : بنتلی، شرکت خودروسازی انگلیسی است که، تولیدکننده خودروهای لوکس می‌باشد. این شرکت از سال ۱۹۹۸ تحت مدیریت گروه فولکس‌واگن اداره می‌شود.کمپانی بنتلی در تاریخ ۱۸ ژانویه ۱۹۱۹ توسط والتر اوون بنتلی تاسیس شد. وی طراحی و ساخت خودروهایی را برعهده داشت، که شش بار مقام نخست را، در مسابقات اتومبیل‌رانی لمانز، در سال‌های ۱۹۲۴، ۱۹۲۷، ۱۹۲۸، ۱۹۲۹ و ۱۹۳۰ بدست آوردند.در سال ۱۹۳۱ کمپانی رولز-رویس لیمیتد این شرکت را خریداری کرد و در پی فروش کارخانه اصلی بنتلی، تولید خودروهای آن، برای ۲ سال متوقف شد. از سال ۱۹۳۳ تنها نام بنتلی در خودروهای اسپورت‌سایلنت رولزرویس مورد استفاده قرار می‌گرفت. از ۱۹۴۵ که کارخانه مستقر در شهر کرو، شرکت بنتلی بار دیگر راه‌اندازی شد، اتومبیل‌های تولید شده توسط این کمپانی، با نام تجاری رولزرویس-بنتلی به بازار عرضه می‌گردید، تا اینکه در سال ۱۹۹۸ توسط گروه فولکس‌واگن خریداری شد…


ادامه مطلب

[ سه شنبه 2 دی 1393برچسب:,

] [ 13:8 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» بررسی بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۱۴

رانندگی با یک بنتلی همیشه شرایطی خاص دارد؛ حتی اگر مدلی که در زیر پایتان است، عضوی از خانواده کانتیننتال باشد. برای بررسی، یک بنتلی کانیننتال V-8 S با رنگ کوارتزیت انتخاب شد که شاید بهترین رنگ در میان طیف رنگی بزرگ بنتلی باشد. این رنگ در ترکیب با طرح مشکی جلوپنجره، احساس بی‌نظیری در نمای ظاهری خودرو ایجاد کرده است. هر تریم S دارای طرح پوشش مشکی بلوگا در کابین، چرخ‌های ویژه ۲۰ اینچی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ است. همچنین در مدل پایه V-8 S، سیستم گیربکس ۸ دنده اتوماتیک، سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک و موتور ۴ لیتری V8 با دو توربوشارژ به کار رفته‌اند. موتور تریم S، دارای ۲۱ اسب‌بخار بیشتر است و در مجموع ۵۲۱ اسب‌بخار قدرت دارد و گشتاور آن نیز ۶۸۰ نیوتن‌متر است.

2014 Bentley Continental GT V8 S coupe

ادامه مطلب

[ سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

] [ 15:32 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» بنتلی غول‌پیکر، ابرلوکس روباز برای اشراف متظاهر

برخی از خریداران خودروهای گران‌قیمت ترجیح می‌دهند با دودی کردن شیشه‌ها، خود را مخفی نمایند و در عوض برخی نیز، شیوه‌ای دیگر را می‌پسندند و به شدت به دنبال نمایش ثروت خود و تظاهر می‌گردند. برای این دسته دوم، بنتلی یک هدیه ویژه آماده کرده است. خودرویی بسیار لوکس و گران‌قیمت که سقف آن باز می‌شود تا دهان بینندگان را نیز باز کند!

Bentley Grand Convertible concept

Bentley Grand Convertible concept


بنتلی گرند کانورتیبل، یک خودروی کانسپت قلمداد می‌شود که نسخه نسبتاً بزرگ و روباز با سقف نرم الکتریکی مولسان دو درب به نظر می‌رسد. در این خودرو می‌توان حسی منحصر به فرد از سواری مجلل را تجربه کرد.

Bentley Grand Convertible concept

Bentley Grand Convertible concept


تأمین انرژی این مدل بنتلی از یک موتور هشت سیلندر 6.75 لیتری با توربوشارژر دوقلو صورت می‌گیرد. نیروی تولیدی این پیشرانه به 530 اسب بخار می‌رسد و گشتاور آن نیز رقم حیرت انیز 1100 نیوتن متر می‌باشد. برای انتقال چنین نیرویی از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF بهره گرفته می‌شود که منتقل کننده نیرو به دیفرانسیل و چرخهای عقب می‌باشد.

Bentley Grand Convertible concept

Bentley Grand Convertible concept

Bentley Grand Convertible concept

Bentley Mulsan Interior

Bentley Grand Convertible concept

Bentley Grand Convertible concept


فضای داخلی بنتلی گرند کانورتیبل از 14 نوع چرم دباغی شده و دوخته شده با الگوی الماسی شکل، روکش چوب گردو و کروم پوشیده شده است. تمام کابین با دست و با هنرمندی تمام شکل می‌گیرد.


مدیر بنتلی، Wolfgang Dürheimer اعلام کرده که اگر بازتاب دیدگاه‌های مشتریان به این خودرو مثبت باشد، بنتلی تولید آن را در دستور کار قرار خواهد داد.

[ سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

] [ 15:31 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

»» تست SUV جدید بنتلی در جاده‌های انگلستان

بالاخره شرکت بنتلی ساخت مدل اولیه SUV جدید خود را به پایان رسانده است و اعلام کرده است که این مدل هیچ ارتباطی با مدل EXP 9 F کانسپت ندارد. تغییراتی که بر روی این خودرو صورت گرفته است اندک هستند که ازجمله‌ی این تغییرات می‌توان به حاشیه کرومی جلوپنجرهٔ بزرگ و مشبک آن اشاره کرد. همچنین این شرکت گفته است که این SUV جدید قیمتی حدود 140,000 پوند خواهد داشت.

Bentley SUV

Bentley SUV


ظاهراً هدف از ساخت این خودرو رقابت با برخی SUV های لوکس و کارآمد آینده مانند رولزرویس و لامبورگینی اروس بوده است. حداکثر سرعتی معادل 322 کیلومتر در ساعت برای این بنتلی هدف‌گذاری شده است. این مدل دارای پیشرانهٔ 6.0 لیتری W12 با توربوشارژر دوقلو خواهد بود. چراغ‌های جلوی خودرو بیضی مانند هستند و دریچه‌های هوای بزرگی هم زیر سپر جلوی خودرو به چشم می‌خورند.

Bentley SUV

Bentley SUV


همان طور که از تصاویر مشخص است، چراغ‌های عقب بزرگ طراحی شده‌اند و اگزوزها هم شکل بیضی دارند. از ویژگی‌های کابین خودرو هم می‌توان به داشبورد دیجیتال مشابه آئودی TT آفرود و صفحه نمایش بزرگ اشاره کرد. یکی از مسائلی که بنتلی برای آن اهمیت زیادی قائل شده است، بهبود ویژگی‌های آئرودینامیکی خودرو و افزایش عمر تایرها درسرعت های بالا بوده است.

‌‌

Bentley SUV

Bentley SUV


تعلیق بادی در این خودرو به صورت الکتریکی و خودکار در سرعتهای بالا، ارتفاع خودرو را کاهش می‌دهد.
بنتلی با ساخت و عرضه این خودرو در سال 2016 این خودرو قصد دارد تعداد فروش خودروهای خود را از 15 هزار دستگاه فعلی افزایش دهد و اعلام کرده است که پس از ورود این SUV می‌خواهد دو مدل جدید دیگر را نیز روانه بازار خودروها کند.

Bentley SUV

Bentley SUV


‌انتظار می‌رود رقابت بزرگی بین این مدل و SUV رولز رویس صورت گیرد. البته این مدل رولز رویس در سال 2017 و با قیمتی حدود 200,000 پوند وارد بازار می‌شود. رقیب دیگر این مدل مرسدس بنز GLK پلاس پلاس (یا مدل مایباخ GL) است که برخی از قطعات مورد استفاده در این بنتلی، الهام گرفته از این بنز است. با این حال این SUV یک عضو قدرتمند و تازه نفس مابین خودروهای سوپرلوکس بازار خواهد بود.

[ سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

] [ 15:28 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]